0item(s)

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Product was successfully added to your shopping cart.

Written by Flowers FAQ

Meest gestelde vragen..

1) Waarom heb ik geen bevestingsmail ontvangen van mijn bestelling?

2) Hoe weet ik dat mijn bloemen zijn afgeleverd?

3) Wat is het tijdstip wanneer jullie de bloemen bezorgen?

4) Wat doen jullie als de ontvanger niet thuis is bij afgifte?

5) Maken jullie altijd een boeket van mijn selectie bloemen?

6) Ik heb speciale bloemenwensen en vroeg mij af of ik ook bloemen kan bestellen die niet tussen het assortiment staan?

7) Hoe kan het dat de prijzen van jullie producten gedurende de maanden veranderen?

Onze antwoorden..

1) Het kan zijn dat je spamfilter aanstaat in jouw mail. Onze bevestigingsmail van jouw bestelling wordt daarom automatisch gezien als reclame en beland vervolgens niet in je postvak in. Controleer daarom altijd eerst ook de rest van je postvakken. Heb je ook daar niets van ons ontvangen neem dan contact met ons op door te mailen naar klantenservice@writtenbyflowers.nl.

2) Je bloemen worden altijd op de gewenste dag afgeleverd. Bij aflevering krijg je van ons een automatisch verstuurd e-mail bericht. Mocht de levering om wat voor reden dan ook niet lukken, zullen wij nog dezelfde dag contact met je opnemen.

3) Wij streven er naar zo vroeg mogelijk (vanaf 09:00 uur) jouw bestelling af te leveren. Soms kan het door omstandigheden zo zijn dat je bestelling wat later op de dag bezorgd zal worden. Onze uiterste aflevertijd bedraagt 20:00 uur.

4) Wij hopen natuurlijk altijd de ontvanger op het moment van leveren aan te treffen. Mocht deze niet thuis zijn proberen wij eerst de bloemen af te leveren bij de buren. Is dit ook niet mogelijk zullen we het de volgende dag opnieuw proberen. Natuurlijk laten wij altijd een bericht achter.

5) Wij maken elk gewenst boeket van de bloemen die jij bij ons samenstelt. Mocht je zelf aan de slag willen gaan dan kan dat natuurlijk ook. Bij het afrekenen krijg je als laatste optie de mogelijkheid een opmerking aan je bestelling toe te voegen. Laat daar ons even weten dat je de bossen bloemen graag los en onbewerkt wilt ontvangen.

6) Wij doen ons best een zo up-to-date mogelijk assortiment bloemen voor je samen te stellen. Mocht je speciale wensen hebben willen wij graag voor je op zoek. Laat je wensen horen door te mailen naar onze klantenservice: klantenservice@writtenbyflowers.nl.

7) Omdat wij jouw bloemen zo vers mogelijk willen inkopen doen we dat op de bloemenveiling zelf. De prijzen van bloemen worden hier geveild en ontstaan door vraag en aanbod. 

Persoonlijke ondersteuning

Heb je nog niet het antwoord gekregen op jouw vraag neem dan contact met ons op door te mailen naar klantenservice@writtenbyflowers.nl. Je krijgt dezelfde dag nog een reactie.